Bună ziua, cu ce vă pot ajuta ca s-o luați razna?

de Simona Catrina

În continuare, vă redau best-of-urile comunicării mele cu departamentele de Relații cu Clienții (celebrele call center-uri, singurele firme care mai fac angajări în prezent). Sun la numărul indicat în factură. Pentru limba română și pentru tot ce-aveam de povestit, am apăsat numai 18 taste și, pe când mă gândeam că am să leșin fără martori, a răspuns în sfârșit o mierlă:

– Bună ziua, sunt Evelina, cu ce vă pot ajuta?

– Bună ziua, am o problemă cu semnalul de satelit, se întrerupe foarte des…

– Vă ascult!

– Tocmai m-ați ascultat: am o problemă cu semnalul de satelit, se întrerupe fff…

– Vă fac legătura imediat!

– Nu, vă rog să nu-m…..

Melodie sfâșietoare. Întotdeauna, melodiile de așteptare sunt fie Lambada, fie din seria celor care incită la suicid, gen soundtrack-ul din Titanic.

– Bună ziua, sunt Vicențiu, cu ce vă pot ajuta?

– Cu ceea ce n-a reușit colega dumneavoastră, pentru început.

– Poftiți?

– Deocamdată nu poftesc nimic, mulțumesc. Am o problemă cu satelitul, mi se întrerupe sem…

– Sunteți titularul de abonament? Doamna Cristina… ăăă… Simona… ăăă… Catrina?

– Exact.

– Așa, perfect, spuneți-mi care este problema.

– Tocmai v-am spus, am probleme cu semnalul de satelit, mi se…

– Ați mai făcut sesizări la noi?

– Da, cu ocazia altor defecțiuni, dar…

– Ce vi s-a spus atunci?

– Depinde, odată mi s-a spus că reparați imediat și a durat două zile, altădată mi s-a spus că durează 72 de ore și ați reparat imediat.

– Vă întrebam dacă ați mai făcut sesizări legate de problema actuală.

– A, nu, e prima dată când am această onoare. Și oricum, asta trebuia să se vadă-n calculatorul dumneavoastră.

– Bun, în acest caz, vă ascult, doamna Catrina.

– Culmea, toată lumea pare că mă ascultă, dar nimeni nu înțelege ce vreau.

– Spuneți, doamnă, și ne vom ocupa de asta.

– Am probleme cu semnalul de satelit, se întreru…

– Cum anume se întrerupe?

– Cum să vă spun eu… cam așa cum mă întrerupeți dumneavoastră pe mine, adică la fiecare două vorbe. Pur și simplu se întrerupe semnalul, e intermitent. E ca-n bancul cu semnalizatorul: acum merge, acum nu merge. Alaltăseară, în primele minute, nu știam dacă s-a împușcat Adrian Năstase sau Ilie Năstase.

– S-a împușcat Adrian Năstase, doamna Catrina.

– Mulțumesc din suflet, căci n-aș fi vrut să pierdem un sportiv de aur, un simbol național.

– Deci, doamna Catrina, care ar fi problema legată de satelit?

– Eu vă spun problema, dar vă previn că nu e legată de satelit, acum realizez că e legată de dumneavoastră, aveți ceva la urechi sau v-au turnat ceva în cafele și-n salarii. Am explicat că am semnal intermitent.

– Doamna Catrina, va veni cineva pe teren să verifice, în 72 de ore.

– Adică stau trei zile cu semnal prost?

– Da, ne pare rău, astea sunt prevederile contractului. Dar stați liniștită, sunteți norocoasă, sunt clienți la care se strică de tot, dumneavoastră măcar aveți semnal intermitent! Chiar și așa, un minut da și un minut nu, e mult mai bine decât nimic!

 

Daca iți plac articolele noastre, da-ne LIKE pe Facebook!

  • http://twitter.com/LoveCookPray LoveCookPray

    :))) doamne fereste..dar de fapt de ce ne mai mira? ca doar traim in romania,,

  • Mauratomi

    si inca n-ai incercat sa vorbesti la Ambasada canadiana la Bucuresti, sau la Ministerul afacerilor externe la Ottawa. Simona, lumea e plina de idioti si de incompetenti. Sunt convinsa ca stii! Curaj!

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=1317397711 Mira Berariu

      …sau la Consulatul Romaniei la Barcelona… esti o norocoasa, Cristina! aaa… Siomona… aaa Catrina!

  • Iulia

    Poate suna surprinzător, dar cred că incompetența call-center-urilor nu e simptomatică doar pentru România. Sînt in Germania, unde am returnat o comandă pe care au primit-o la jumatea lui mai, iar banii nu mi-au fost restituiți nici pînă azi. Și e vorba de o renumită firmă de articole sportive. Nu pot fi contactați decît telefonic, iar asta a însemnat să ascult Unbreak my Heart și alte slow-uri menite să îmi inmoaie furia de n-șpe ori per apel. I-am sunat de 4 ori pînă acu, fără succes, însă. Prima dată nici nu știau că trebuie să îmi restituie banii, apoi au introdus incomplet datele bancare, după care, la al treilea aflu că în loc de Iulia mi-au trecut numele Lulia (tocmai nemții, care își scriu toate substantivele cu majuscule, își închipuie că cineva și-ar scrie prenumele cu minuscule!!!!)… A patra oară mi-au spus că totul e corectat și că banii ar trebui să îmi intre în maxim 4 zile. Sînt 7 zile de atunci și mi-e oroare ca tre să ascult din nou Unbreak my Heart…

  • Tudorache

    esti cam nefu’ ti-ar trebui o poola la cat esti de agitata